World of Warcraft Client Patch 4.0.3

Organisation von Instanzen/Raids.
Antworten
peleh
General
General
Beiträge: 674
Registriert: Do 9. Aug 2007, 10:17
Wohnort: im Schoß der Kolchose

World of Warcraft Client Patch 4.0.3

Beitrag von peleh » Do 18. Nov 2010, 17:44

User Interface

* Added pets to the new raid unit frames when displayed in party.
* The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.
* Players may now adjust the local "Lag Tolerance" time for better precision of spell timing. This is an advanced-users-only feature found in the Interface Options (Combat) pane
l.

Man habe ich gekotzt, als ich mein Interface nach dem ersten Einloggen gesehen habe ... wollte schon weinen, bis ich dann von der Änderung an der UI Skalierung mitbekommen habe. Einfach den Regler auf den von Euch gewählten std. Wert setzen (meisstens 1) und alles wird gut. :D
Bild

Antworten